Mysdag

Dagen började med att jag och Skott träffade Sara och Cassi på bk för lite allmänt valpprat och passivitetsträning för hundarna. Skott gav sig med skällandet till slut (han ville ju leka…) och lyssnade då riktigt fint när jag pratade med honom! Dagen fortsatte med varsitt minilydnadspass för Luna o Yes och sedan åkte vi hem. Märkte att vi va utelåsta, körde till Storvreta och handlade skräpig mat påvägen! Väl framme i Storvreta tog jag en dusch och sen stod en längre myspromenad på schemat, väl hemma igen tog jag lille Skott i famnen och när han somnade la jag honom på soffan. Nu ska jag byta om till jobbkläder för ett pass mellan 16-23 men är ändå otroligt nöjd med dagen!

20120405-160516.jpg

20120405-160534.jpg

20120405-160613.jpg

Kommentera

