Skrot!

Sitter på jobbet och knaprar chips. Har varit trött och hängig hela veckan då en förkylning valde att komma och hälsa på. Idag har jag känt mig pigg och alert, överdrivet glad trots kaos på jobbet. Undra varför kom jag på mig själv att tänka men insåg fort att jag visste precis varför!

Lilla SkrotisLuna kommer ju hem idag! Ska bli så skönt att få hem min lilla sked och glädjespridare! Längtar redan till klockan är åtta och Anna möter upp mig utanför jobbet med henne!

Man vet inte vad man har förrän man förlorat det. Förvisso hade jag inte förlorat henne men den första veckan var det rätt skönt. Den andra veckan började det kännas tomt och de senaste dagarna har jag bara bett att tiden ska gå fortare!

20120420-165512.jpg

Älskade Lilla Skrotisen! 😀

Kommentera

