Tävla i regn

Alltså.. Jag anmälde mig till en tävling på sommaren för att slippa dåligt väder och underlag och även på kvällstävling för att slippa den jobbiga värmen. Allt var så bra planerat, till vädergudarna satte stopp. Regnet öser ner och det är kallt ute. Vet att yes har svårare att prestera i såna förhållanden och vi ska därför åka till Knivsta bk idag för att ha roligt i tävlingssammanhang! Inga hopp om första priser osv men träningen nu på morgonen gav oss fin attityd, raka skick till rutan, glada apporteringar, snygga hopp och faktiskt helt okej byten i fjärren. Jag pratar tydligen annorlunda inomhus resp. Inomhus så nu får jag anstränga mig! 🙂

Attityd är vårt mål helt enkelt 🙂

20120601-120616.jpg

20120601-120622.jpg

20120601-120634.jpg

Finaste du, ingen kan förklara hur mycket jag älskar dig! ❤

Kommentera

