Midsommar

Röd som en kräfta på ryggen sitter jag på jobbet och andas.. Inte en kotte här på de 20 min som jag hittills jobbat..
Midsommar var i en klass för sig. Vid halv 10 gick båten ut till Limön. Vi satt i solen, gjorde kransar, dansade runt midsommarstången, åt god mat, hade trevligt sällskap och allt det där!

Skott var med och skötte sig riktigt bra i stora delar. Han lyckades med att skälla ut en hund, säga åt Selma (en liten fralla som va med) att hon va väldigt onödig när hon kom nära och han hade tuggben. Annars var han en fantastiskt duktig liten skott som skötte sig lugnt trots att vi var runt 40 pers och att det var ruskigt varmt! Vi la oss i tältet vid 2tiden på dagen för att skott skulle få lite sömn, när jag vaknade hade jag en dum huvudvärk. Vid åtta hade jag huvudvärken från helvetet, jag hade så ont att synen svartnade och synfältet reducerades. Kände att det inte var lönt att sitta uppe så letade på lite tabletter och fick sen en lång skönhetssömn! Synd att huvudvärken skulle komma just den dagen men inte mycket att göra åt, satt i mitt tält och tårarna rann innan jag väl kunde somna! Puh! Tur att sötkotten och världens bästa pojkvän fanns där som stöd!

20120623-222904.jpg

20120623-222910.jpg

20120623-222916.jpg

20120623-222921.jpg

20120623-222927.jpg

20120623-222933.jpg

20120623-222938.jpg

Kommentera

