Depression ?

Springer från det ena till det andra, sover max 6 h per natt. Typ 4 för lite för mig.. Alltid något planerat, rättare sagt 3 veckor helt planerade, inte en enda dag bara mysledigt. Det håller på så i typ 2,5 vecka till, tills semestern. Behöver jag säga att jag längtar? Jag typ dör av längtan. Just nu går dagarna sakta, jag är jämt trött och det ledde till att jag bytte ett pass på jobbet från 8h till 3.. Nu ska jag äta frukost i lugn och ro, sen åka iväg och köpa en drös med hundben som kotten verkligen (!) behöver och bara ta det lite allmänt lugnt med allt. Efter jobbet tar jag och skott bilen ut mot blåbärsskogen för att då med oss lite av skogens guld hem. Såna där saker man vill hinna med men inte gör 😉

20120717-101437.jpg

Kommentera

