Norge

Vi har spenderat ca 6 dagar i Norge. Vi har hälsat på gammelmatte Annika, åkt till innerdalen, sovit i tält, vandrat tillbaka till bilen, åkt uppför trollstigen, åkt nerför berget igen, åkt mot Geijranger via Eidsdal, varit uppe på Dalsnibba, ätit frukost på Dalsnibba (1500 moh), vandrat 8 km, sovit i tält, skulle gått upp på en topp, vände ca 400 meter innan pga för stor fara med tre trötta hundar, ångrat oss när vi kommit ner, gått under fossen, darrat ner igen, åkt ca sju timmar bil, sovit fem timmar i bil, åkt ca 5 timmar bil, kommit hem. Sen har vi sovit i ca 2 dagar (hundarna med), och ikväll varit på valpkurs – där vi gjorde typ galet mycket.

Känns som att den galna Skott börjar landa i sig själv, är lugnare i vardagen. Känns helt underbart måste jag säga. I helgen är det mammas bröllop. På söndag åker jag och min lillasyster till Polen i en vecka. Det kommer bli lite bloggande, sjukt tråkigt.

Och en sak till, vet ni?!?! JAG KOM IN PÅ PROGRAMMET JAG SÖKTE!! Jag ska jobba med djur när jag blir stor!!

 

One thought on “Norge

Kommentera

