På perrongen

Sitter och väntar på tåget på perrongen. Yes ligger under min stol och Rally står och kikar på folk som går förbi. Att hundarna är så lugna gör mig lugn, vilka underbara djur! De skötte sig även perfekt på bussen ner på stan, från stora torget till stationen, i kön på coffeehouse där jag skulle köpa en sallad, inne på pressbyrån där jag skulle köpa en dricka och nu här på perrongen. Så skönt och lätt med vuxna uppfostrade djur. Längtar till den dagen den lille dåren där hemma klarar av allt detta lika bra, för det är jag övertygad om att han en dag kan!

När vi landar i Gävle ska vi ta oss till Johannas lägenhet där Näsan kommer vänta och vill bli rastad sen ska jag påbörja maten. Mat, vin och prat i oändliga mängder står på schemat. Imorgon; agility och svampplockning! Jag längtar ihjäl mig, bara ca 4 timmar kvar!! 😀

20120921-140759.jpg

20120921-140807.jpg

20120921-140813.jpg

Kommentera

