mer träningsbloggande

För att bli mer strukturerad så ska jag börja filma, så fort jag har någon som kan filma åt mig. Och sen, ska jag lägga ut det här, och utvärdera, OCH jag hoppas på mycket kommentarer och feedback, ni är ändå några som tittar in här varje dag. Anledningen till detta; jag behöver pepp, lite press, kritik och framför allt TIPS och andra ögon. Hoppas ni är med mig!

Idag tränade vi lite fritt följ på en parkering. Första riktiga passet sen vi var på kurs hos Anne Dahlin med nya tankar kring fria följet. Alltså egentligen första passet där vi går flera steg efter varandra!

Egna tankar:

Han skiftar i position, tror ni det går över när han kan gå längre?

I vissa svängar (där han svänger in) blir det lite för stort mellanrum mellan oss. Är det något jag ska lägga mer träning på?

Han går lite in med rumpan (bakom min rygg) , ser ni det eller inbillar jag mig?

Jag ska sluta belöna som en gammal häxa, försöka sträcka mer på kroppen mellan godisarna!

Annars har han bra attityd och bra koncentration och det var ett stort steg för mig att låta honom vara lös på en parkering där massor av folk och cyklister passerar hela tiden! Han skötte sig fint och under gång var han koncentrerad på det han gjorde. Stort plus till oss båda! ❤

One thought on “mer träningsbloggande

Kommentera

