Hemmamatte

Har varit hemma från skolan idag. Vaknade med jätteont i halsen och var öm i kroppen. Har blivit bättre under dagen men sprang nyss ut till tvättstugan för att kissa och blev alldeles svettig när jag gick lite fortare än vanligt. Stört! Kanske är bäst att va hemma en dag till? Vill inte missa mer skola….

Har spenderat dagen för det mesta i soffan men framåt kvällen kliade det i tårna… Tränade med alla hundar en hel del, skott fick köra stadga i stå och ligg och återgångar. Han har naturligt fin stadga faktiskt! Vi har också tränat skiften stå-ligg och fortsatt slipa på upphoppet i fjärren. Lite vittring på det sen va han klar! Luna och Yes har fått träna vittring.

Sen lagade jag mat som var färdig till husse kom hem. Har diskat, städat undan all skräp, gjort hundgodis av blodpudding x 2, småplockat osv. Borde pluggat…..

Nu får vi se hur kroppen mår imorgonbitti. Jag hoppas på bättre så att jag kan få inviga mina nya snygga träningskläder jag hämtade ut på posten idag! Tillsammans med en morgonpigg Kotte! 🙂

20130129-225849.jpg

Kommentera

