En alldeles perfekt dag

Vaknade imorse hos mamma. Tog en lugn kort frukostpromenad och fick sällskap till frukosten som stog framdukad när jag kom in. Sen blev det några timmar i soffan. Upp och iväg till brukshundcenter. Skott fick en orange björkissele och jag fick ett baggenbälte med tvillingkoppel och nedhållarband. Fick sällskap av Frida och hjälp med selekollandet, vi åt sen lunch på max och efter det åkte jag iväg till Elisabeth och hämtade Skotts allra bästa vän Ella. Vi tog sen fart mot Jenny och hämtade upp henne och Ferras och nu var hela gänget påväg till Skaris. 3 timmar senare var vi tillbaka på parkeringen. En helt underbar promenad på en mil med varmchokladdrickande. Nu ligger jag i soffan och alla hundar är trötta, nu ska jag bara slötitta på tv resten av kvällen. 🙂

IMG_2497 IMG_2501 IMG_2509 IMG_2518 IMG_2522 IMG_2532 IMG_2542 IMG_2544 IMG_2552 IMG_2553 IMG_2565 IMG_2571 IMG_2572

Kommentera

