Full rulle

Hade önskat att John blund tagit iväg mig vid det här laget men eftersom han inte varit förbi här än kan jag ju lika gärna blogga 😉 . Tenta imorgon och Skott har skött en tråkig vecka på bästa tänkbara sätt – sovit hela dagarna utan att va superdryg på promenaderna! Duktig!

Imorgon efter tentan blir det långpromenad följt av tre timmars kvällsjobb.
Tisdag blir en likadan dag faktiskt. Skola halva dagen och tre timmars kvällsjobb, likaså onsdag. På torsdag är det eftermiddag i skolan som omväxling och styrelsemöte på kvällen. Fredag är jag ledig från skolan (hallelujah) och det ska firas med agility och spår på klubben följt av att åka och valla i Enköping med skott!
På lördag ska jag träna lydnad med Elisabeth innan uppfödarisabelle och Linda (har kullbror till skott) kommer hit och vi ska ta en promenad följt av en liten resa till Sthlm med resterande kullgäng för att ta en middag. Söndagen kommer va fullt upp – dags för MH!
Kommer bli en spänd och rolig vecka och jag längtar redan tills tenta och jobb är över för att då spendera tiden med får, middagar och MH med hela kullen (förutom en) !

20130422-003318.jpg

20130422-003325.jpg
skott blir trött bara av att tänka tanken….. 😉

Kommentera

