Mitt nu

Livet rullar på här hemma. Lille Skott bor hos uppfödarIsabelle och Luna bor hos husse nu. Under veckan hos Rose i ytterhogdal, började Luna gå konstigt och efter att jag lyft henne och hon skrikit så insåg vi att något var fel. Hon går nu på smärtstillande och strikt vila så då får hon det bättre hos husse där hon får all uppmärksamhet. För ja, jag och Lunahusse bor inte tillsammans längre. Livet rullar på i alla fall och det är bara 2 veckor kvar tills jag åker upp till Rose igen för kennelläger – längtar tillbaka dit upp. Hade lätt kunnat bo där! Så himla mysigt ställe.

Ikväll kommer Rose hit – jag ska vara Wildavakt fram till lördagskväll.

Yes ligger bredvid mig i soffan i tillfällig pluggpaus och lilla Nix har krupit in under soffan – när matte inte lägger in han i buren när det är dags att sova hittar han ett eget mörkt mysigt ställe att vara på! Lilla goa killen!

20130703-172149.jpg

20130703-172156.jpg

20130703-172203.jpg

20130703-172219.jpg

One thought on “Mitt nu

Kommentera

