Världens bästa valp & jag

Börjar väl bli väldigt tjatigt. Men min lilla valp är nog den bästa valpen i hela världen. Snart 6 månader och kan nog därmed titulera sig som unghund. Vi välkomnar allt som har med den tiden att göra, jag är så redo man kan bli!

Nu är vi på äventyr, bara han och jag. Åkte tillbaka till Gävle, han får spendera natten med Johanna o R-djuren och gästen Elin & Joule medan jag jobbar natt på Max. Imorgonbitti kl 11.00 blir det grunda för framgång för världens bästa Anna. Sen fika på stan med en god vän. Och kanske lite häng med Anna också. Sen åker jag hem till kärleken igen. Min gamla kärlek, som känns alldeles ny & pirrig.

Men först, ensamtid med världsbästavalpen. Snart blöder era öron 😉 men mitt hjärta slår så hårt för den lilla filuren.

Dags att gå in och fortsätta nattpasset.

20130929-010712.jpg

3 thoughts on “Världens bästa valp & jag

  1. Det är en underbar känsla att vara så nöjd med de små liven! Jag känner den också – och hoppas att den håller i sig 😀

Kommentera

