6dagarsjobb

Har jobbat nonstop sen i fredags. Nästan 11-20 varje dag. Hej å hå. Börjar bli lite trött i både kropp och knopp. Idag halverades min dag på schemat för att näst sista gången av grunda för framgång ska va ikväll! Ska bli fruktansvärt roligt! Tema: apportering. Eftersom jag alltid lyckas få någon typ av tugg hos mina hundar så är det skönt att gå igenom grunderna med någon som kan. Kommer nog att träna detta med hjälp mycket i början så att det INTE blir fel. Har inte fått Nix att hålla i föremål, han är väldigt tassig av sig, slår gärna med tassarna, hoppar upp med dem på mig osv och upplever då att han tappar greppet han hade när tassarna börjar flyga i luften. Ska bli spännande att se vad Anna har o säga om hans finurliga beteende. Annars leker livet och precis i denna stund står Nix på bordet i vardagsrummet. Dags för en liten tur med galningarna innan jag ska åka och jobba. Tjing!

Höst 030 Höst 079

Kommentera

