Energi och inspiration

Alltså, det sprutar energi och inspiration ur öronen på mig! Jag har bestämt mig för låsta framben i fjärren och projektet är on! Taggad är bara förnamnet!

På det har vi ju spårat också och jag är sugen på att utveckla honom vidare inom spåret! Kul!

Vi börjar liksom komma förbi grunderna och börjar kunna träna rena moment, vilket får mig pirrig i magen! Så.himla.kul!

Idag vågade jag mig på att kasta en apport, släppa honom för att låta honom ta leksak hos mig. Han sprang ut i full fart, grep korrekt och sprang jättefort in, lite svårt för att släppa den underbara apporten men hade ett stadigt och fint grepp! Tjooho!

Har börjat traggla fria följet också, känns kul och spännande! Jag är så tokladdad på den här lilla stjärnan!

20131030-230335.jpg
stjärnan som fick duscha efter att ha röjt med Molly på lerig åker… 🙂

Kommentera

