Fullspäckad hunddag

Idag har varit en riktig hunddag. Dagen började med matning och promenad. Sen åkte vi till BK där vi mötte upp Elisabeth och efter en stund anlände Jenny. Vi tog en mysig promenad och tränade sen, var och en på eget håll med lite hjälp om man behövde. Vi pratade i pauserna och skrattade och hade roligt och Nix var lite tokig idag så han gav mig några skratt under träningen också! Underbar träning, lagom lättsam. Därefter tog vi en liten promenad till innan Jenny och jag åkte och handlade och vidare till mig för någonslags lunch/middag. Lagade mat och pratade så som vi alltid gör, massor och mitt i munnen på varandra. Vidare till Elin och mot Knivsta hundsportcentrum för agilityträning med hundungdom. JÄTTEBRA träning för mig och Yes. Bjuder på filmklipp. Nu är jag helt slut och klockan är inte ens 12 😉 Tjejerna är härligt trötta och Nix tuggar ben, husse är inte hemma så nu förflyttar vi oss ALLA till sängen! ❤

Kommentera

