Hektisk mässa, vinterpromenad & privatlektion

Helgen spenderades på Sthlm hundmässa, där jag var inblandad i projektet Anna blandade in mig i angående musikhjälpen. Allt slit och alla träningar har det varit värt – tusen gånger om. Jag skulle göra det igen imorgon om jag hade kunnat. Det var en så mäktig känsla att sitta där på golvet med resten av de 37 ekipage som deltog medan Moa Källström höll sitt tal – för att inte tala om känslan under programmet! Wow!

Idag har vi varit helt slut, flocken och jag. Tjejerna har sovit på soffan hela dagen, bortsett från kortare rastningar. Själv har jag legat hemma med frossa, feber och huvudvärk. Therese kom förbi en sväng så jag fick sällskap på en lite längre promenad med Nix. Hunden måste ju ut, oavsett hur man mår eller inte – så varför inte med sällskap?

Jett&Nix 072 Jett&Nix 087 Jett&Nix 136 Jett&Nix 203 Jett&Nix 209

Imorgon är det dags för mig och Nix att bli drillade av Anne Dahlin i en hel timme. Vi var ju hos Anne på sommarläger när Nix var 10 veckor gammal, ska bli kul att träffas igen. Sällskap får vi av Ida & grabbarna! Nu är det dags att sova, så vi är pigga och glada imorgon hos Anne!

Kommentera

