Bebis-Viktor

2.5 månad. 11 veckor. 80 dagar.
Så lång tid har jag kvar.
Min storasyster fick barn den 17e juni och idag var det dags att föreviga den lilla trasselsudden. Jag älskar att fota, jag älskar ljussättning och olika motiv.
Hundporträtt, porträtt och växter är mina favoriter att ha framför kameran. När man får till en sån där bild och man känner lugnet lägga sig över en, man finner liksom som en inre frid och tänker att ”där vill jag vara” – då blir jag nöjd med en bild. En kick att lyckas få till dessa bilder. Här är ett urplock av min underbara lilla systerson, jag är en mycket stolt moster till denna lilla kille och nu längtar jag om möjligt än mer till dagen D.
2.5 månad. 11 veckor. 80 dagar.

 

Viktor 021 Viktor 049 Viktor 082 Viktor 086 Viktor 097

Kommentera

