Hejdå bollar

Det finns massor med saker och drag jag gillar hos Nix. Nästan allt faktiskt, det finns en sak jag stör mig på, hans könsdrifter. Jag har inte problem med hundar som visar upp såna tankar när höglöpande tikar finns i närheten. Men att få tjata för att det är tikar i närheten som han alltid ska uppvakta blir rätt tröttsamt. Hans könsdrifter är…..typ jättestarka! Så nu har jag tagit beslutet att.. låta honom kastreras och jag hoppas att jag därmed kommer att älska och tycka om varenda liten del av min fina hund sen!

Så den 12e februari, blir det röntgen av höfter och armbågar och kastrering. Februari/mars blir därför en väldigt spännande tid, ska bli kul att se hur han ändras till förhoppningsvis det bättre.

2015/01/img_1914-0.jpg

One thought on “Hejdå bollar

Kommentera

