Fotots ädla konst 

Kamerans värld har fångat mig.. igen.. det var ett tag sen jag kände sånt sug, men just nu är det ständigt. Jag vill fota mer, mycket och hela tiden. Fotar miljöer, mina hundar, andras hundar, människor och barn. Vill bli bättre på allt, mest träning behövs på foto i rörelsen. Egentligen lite för dåliga objektiv för det och jag är sån nörd av ljus att fart inte riktigt passar sig för man kan inte påverka ljuset lika mycket med rörande objekt. Men det är kul och utvecklande varje gång vi tar oss en tur, jag och kameran. Vart ska detta sluta? Ska det bli något mer än bara jag, kameran och mina promenadvänner? Jag börjar känna mig sugen på att utveckla tankar och idéer och se ifall andra är sugna på mina bilder. 

Idag fotade vi hundar i fårhagen. Fantastisk dag! 

One thought on “Fotots ädla konst 

Kommentera

